pühapäev, 13. oktoober 2024

Latsõ lämmi kampś

Ku mineväh postitusõh olliq katś kampsi, sis tah om viil ütś. Seo kampsi koi ma umalõ väikumbalõ latsõlõ timahavvadsõs külmäs aos. Prr, a kuimuudu verevä tooniga asju õigõhe pildi pääle saiaq, tuud ei olõq ma iks viil ärq opnuq. Kampś om lillakanõ, mis naidõ pilte päält joht ei paistuq.

Kui eelmises postituses oli kaks kampsunit, siis siin on veel üks, mille kudusin oma väiksemale lapsele selleks talveks. Aga seda, kuidas punase tooniga asju õigesti pildile püüda, ei ole ma ikka veel selgeks saanud. Kampsun on tegelikult lillaka tooniga, mis piltide pealt küll välja ei paista.

Mullõ väega miildü tuu alomadsõ veere mustrõ, tuuperäst otsusti latsõ kampsi seo oppusõ perrä kutaq. A tuu, et oppusõ perrä piät kampsilõ käüsseq ildampa külge umblõma, miildü-s mullõ sukugi, ei taha kuikina tuud, et latsõ kampsil määndsegiq ummõlusõq ummaq. Nii otsusti kutaq alt üles raglaankampsi ja saigi ilma ummõluisilda toimõ! Kaal tull´ tuu pääle ka tõistsugumanõ, aq miildüs mullõ iks. 
Mulle väga meeldis kampsuni alumises ääres olev muster, mispärast otsustasin kampsuni selle õpetuse järgi kududa. Mis mulle aga sugugi ei meeldinud, oli see, et õpetuse järgi oleks tulnud kampsunile käised hiljem külge õmmelda. Mina aga ei taha, et lapse kampsunil kuskil mingid õmblused on. Nii otsustasin kududa alt üles raglaankampsuni ja saingi ilma õmblusteta hakkama! Kaelus tuli ka teistsugune, aga meeldib mulle ikkagi.
Langa tel´se kunagi üte sõbra kaudu Hiinast. Oll´ küländ piinü, aq mitte ei mälehtä, mis sääl seeh oll´. Google Translate ütel´, et om 70% "loomset kiudu", aq määnest, tuud es ütle. Umbõ pehmeq ja lämmi om külh. Koi 2,5 mm vardidõga.
Lõnga tellisin kunagi ammu ühe sõbra kaudu Hiinast. Oli suhteliselt peene koostisega, aga mitte ei mäleta, mis seal sees oli. Google Translate'i järgi on seal 70% "loomset kiudu", aga millist, see ei ütle. Aga hästi pehme ja soe on küll. Kudusin kampsuni 2,5 mm varrastega.

Noq või talv tullaq!

Nüüd võib talv tulla!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar