pühapäev, 20. detsember 2020

Alvina latsõlõ

Viimädse katõ aastaga joosul olõ kudanuq veidüq, aq õnnõs mitte nii veidüq, ku blogihtõ om jõudnuq. Minevä aastaga kotsilõ mõistaki-i üldäq, mille taa nii läts, aq timahavva olõ pall'o rohkõmb lugõnuq. No ja lugõminõ ni kudaminõ ommaq säädnseq, mis mullõ mõlõmbaq miildüseq, aq mille mõlõmba jaos jää-i aigu. Nii et ku kua inämb, sis loe veidemb ja vastapiteh. Timahavva olõ lugõnuq pall'o inämb, aq kudanu jälkinäq tuuvõrra veidemb. Noq otsusti iks blogilt inne jõulu tolmukõrra maaha pühkiq ni vähembäste üte aśa siiäq üles pandaq.

Viimase kahe aasta jooksul olen vähe kudunud, aga õnneks siiski mitte nii vähe, kui blogisse on jõudnud. Möödunud aasta kohta ei oskagi põhjust öelda, aga sel aastal olen rohkem lugenud. Lugemine ja kudumine meeldivad mulle mõlemad, kuid kahjuks ei jää mõlema jaoks aega. Nii et kui koon rohkem, siis loen vähem ja vastupidi. Ja sel aastal olen lugenud palju rohkem, kuid kudunud jälle sellevõrra vähem. Nüüd aga otsustasin veel enne jõule blogi peale tekkinud tolmukihi maha pühkida ja ühe sel aastal kootud asja siia siiski üles panna.

Mu lats om viimädsel aol umbõ pikkust visanuq ja nii oll' täl ka vahtsõt kampsi vajja. Otsustimiq tetäq säändse, kost ei saa väega lihtsähe vällä kassuq ja mis es olõssiq "pall'o titekas", nigu lats piinütundõlidsõlt märkse. Vällä sai valitus Garnstudio Alvina

Mu laps on viimasel ajal kõvasti pikkust visanud ja nii oli tal ka uut kampsunit vaja. Otsustasime teha sellise, kust ei ole võimalik väga lihtsalt välja kasvada ja mis ei oleks ka "liiga titekas", nagu mu laps peenetundeliselt tähendas. Valisime välja Garnstudio Alvina.

Langas om Alize Angora Real 40, mille võti katõkõrra. Koi 5,5 mm vardidõga. 

Lõngaks on Alize Angora Real 40, mida kudusin kahekordselt. Kasutasin 5,5 mm vardaid.

Lats om rahul ja maq kah.

Laps on kampsuniga rahul ja ma kah.

2 kommentaari: